OMG January - finished

Texte en français en bas de la page

My one monthly goal was to add 18 blocks to my crazy log cabin quilt.
I really wanted to make 24, but I did not want to set that as a goal. When I had stopped working on it, last November, I had started to worry about the future of this quilt. So I was not sure I would still enjoy working on it.

But the joy of improvising came back naturally and I have done all 24 blocks quite easily.

Bad night time picture only unfortunately.




Have a nice day!
Marie

Link to one-monthly-goal-january-finish

Mon but pour le mois de janvier était de faire 18 blocs supplémentaires pour mon "crazy log cabin" en Klimt.

J'ai toujours voulu en faire 24, pour avoir 60 blocs au total, mais je n'avais pas voulu me fixer ce but, de peur 
qu'il ne me soit plus aussi facile de faire ces blocs. Quand j'avais arrêté d'y travailler, en Novembre, j'avais commencé à m'inquiéter, de ne pas avoir assez de tissus, ou d'associer toujours les mêmes tissus... Mais dès que j'ai recommencé, j'ai retrouvé la joie d'improviser et j'ai fini mes 24 blocs.

Bonne journée.
Marie

Comments

  1. These look great! Thanks for linking up with Elm Street Quilts One Monthly Goal and congrats on your finish.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

A quilt for a 5 years old boy

Octopus, finally finished!

Finished! Les Cerf volants de Maastricht